lauantai 11. toukokuuta 2013

♥ Tampereella meidän kanssa


Tälläkertaa minä (Matsu) kirjoitan tämän blogin puolelle :) Tänään oltiin siis JAMIVin porukalla tampereella shoppailemassa ja kuvattiin samalla tämmöinen videopostaus. Kokoamisessa kesti kevyet 5 tuntia, ja nyt vasta sain tämän tänne. Video ei ole mikään hieno taidonnäyte, mutta toivottavasti se ei haittaa katselemista. Musiikki on tarkoituksella hiljaisella joka kohdassa, jotta puhe kuuluisi.







Kuvia tulee vielä lisää jossain kohtaa, kun Viivi ja Jenna pääsevät koneelle, mutta nyt tässä on lisättynä jo Annan ottamia kuvia! :) Ostoksia ei jakseta tähän laittaa kun (ainakin minä) jo käytin osaa ostoksistani niin kuvasta ei tulisi hyvä. Laitan sitten vaikka huomenna tai jossainkohtaa jos jaksaa! :)


♥:Matsu


6 kommenttia:

  1. saatoin muute nähä teiät tänää :D ps. kai teistä tulee ny glitterteam? ;) ja jennaaaaa äääää mä rakastan noita sun hiuksia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mää en nähny sua :( mut tottakai meistä kaikista tulee nyt glitterteam, koska nyt meillä kaikilla on tollasia timantteja! ;)

      - Anna

      Poista
    2. Kiitoskiitos! Ja mä laittasin muuten glittereitä mun kypärään, mutta kun CO classic niin siinä ei oo mitään kohtaa mihin laittaa :D

      -Jenna

      Poista
  2. jenna sit saappaisiin, raippaan, kannuksiin, takkiin, housuihin, hanskoihin... kyllä niitä paikkoja aina keksii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaaah :D kohta mä vuoraan Kertun kokonaan blingeihin!
      -Jenna

      Poista