torstai 11. huhtikuuta 2013

♥ Hevosmessut 2013



Pitkästä aikaa päivittelyä blogiin! Me ollaan kaikki viisi niin harvoin samaan aikaan tallilla, että tämä meidän blogi elää usein hiljaiselämää. Päätettiin kirjottaa hevosmessuista tai pistää pääasiassa kuvia ja ostoksia sieltä. Hinnat ei kyllä olleet mitkään kovin halvat, ainakaan ruoan suhteen, mutta sisään päästiin kaikki hippoksen välissä tulleilla ilmaislipuilla. 

Jenna: Minä olin messuilla lauantaina yhden JAMIV:in ulkopuolisen kaverini kanssa. Katseltiin toinen toistaan hienompia esityksiä ja kierreltiin katselemassa myyntikojuja. Meillä oli tarkoitus käydä myös rodeohärässä, mutta se jotenkin jäi ja päätettiin harjotella vielä vuosi ennenkun käydään näyttämässä sille härälle! Mulla oli tarkotus ostaa messuilta, kouluraippa, hanskat, kisapaita ja karsinan ovi taulut, mutta kotiin lähti vain raippa ja taulut. Hanskoista ei löytynyt sopivia kokoja ja paitoja ei ollut kivan näkösiä... Kuvia mulla ei oo paljoa ja pahoittelen, että noi samat kuvat on jo esillä mun omassa blogissani, mutta koittakaa kestää!

 Jenna
Minä eli Anna, Immi, Viivi ja Matsu oltiin hevosmessuilla vasta sunnuntaina, koska lauantaina minulla, Immillä ja Matsulla oli riparijuttuja. Itse odotin messuilta eniten Agrimarketin Tammer Trophy estekilpailua, joka valitettavasti jouduttiin perumaan hevosten keskuudessa levinneen herpesviruksen takia. Tammer Trophyn tilalle Agrimarketti järjesti näytösestekilpailun, joka sekin oli hienoa katseltavaa. Messuilta tarkotukseni oli ostaa kesäratsastushanskat ja juuri ne mukaan tarttuivatkin.

© Anna
© Anna
© Anna
© Viivi
© Viivi
© Viivi
© Viivi
© Viivi

© Anna
© Anna



© Viivi


© Viivi
Minä (Matsu) olin siis myös sunnuntaina hevosmessuilla, kaverini Versun kanssa. Ajatukseni oli ostaa todellakin tarpeelliset kesähanskat ja kouluraippa! Katseltiin näytöksiä ja kierreltiin varmaankin jokainen koju, mikä siellä vain oli läpi. :) Mukaani tarttuihin juuri nuo, mitä tarvitsinkin. En siis sortunut ostamaan mitään "turhaa", mitä en tarvinnut! Otin kameran mukaan, joten tässä muutama kuva:


Sanna Backlundin esteklinikka





Valjakkoajo-näytöskilpailu

Anna-Julia Kontio piti kilpailuverryttely demon








Immi: Mää olin myös hevosmessuilla sunnuntaina Annan ja Viivin kanssa, mutta en saanut esityksistä kuvia kun en ottanut kameraa ollenkaan mukaan. Ostoksia tarttui mukaan: letitysponnareita, valkoiset kisahanskat, Heldille banaaninmakuinen nuolukivi ja nutturaverkko. Näistäkään en teille kuvia saanut koska vein ne suoraan tallille:D.





 Ostokset:


Jennan ostokset, joihin kuului lisäksi myös kouluraippa.
Annan ostokset






Viivin ostokset




Matsun ostokset































Lisää kuvia ja muuta päivittelyä messuilta löydät omista blogeistamme:

Matsun blogiin (postaus tulossa)

♥: Jenna, Anna, Matsu, Immi ja Viivi



1 kommentti:

  1. Tuossa valjakkonäytöskuvassa on hevonen ja ratsastaja tältä tallilta: loimihaka.fi

    Käykää kurkkimassa! Ja hevonen on Havu, löytyy hevoset-kohdasta!

    VastaaPoista